09369823314 ««شماره پیام رسان بله ا ایمیل» boxagahiir@gmail.com

خانه » کارآفرینی ، طرح توجیهی » ) تحقیق و روش شناسی

) تحقیق و روش شناسی

۱ . ۳ ) به وجود آوردن آیتم های مقیاس هر چند تعدادی آیتم را می توان در اندازه گیری USQAS به کاربرد، تعریف معنای تئوری و قلمرو مفهومی اش ضرورت دارد به طوری که بتوانیم اندازه گیری مناسبی را ایجاد کنیم و نتایج معتبری را بدست آوریم. ما رضایت کاربر را با QAS به عنوان ارزیابی کلی کاربر از سیستم تعریف می کنیم. ۳۵ آیتم را بر مبنای تحقیق قبلی مان انتخاب کردیم که شامل بر رضایت اطلاعاتی کاربر، رضایت محاسبه کاربر نهایی، TAM ، و شرایط وابسته به QAS هستند. این ۳۵ آیتم ۹ بعد را نمایان می کنند که زیر بنای ساختار USQAS هستند. این ها در تشکیل ائتلاف های اولیه برای مقیاس USQAS به کار می روند. برای اطمینان از این که ما هیچ خصوصیت مهمی را حذف نمی کنیم، ۳ مصاحبۀ گروه تمرکز وابسته به QAS را با دو پروفسور، ۵ دانشجوی دکترا، و ۱۰ کارورز انجام دادیم. در نتیجه، توانستیم آیتم ها را پالایش کنیم و محتوای غیر ضروری را حذف کنیم. بخصوص، ۱۰ آیتم به علت ابهام یا اضافه بودن حذف شدند، و دو آیتم اضافه شد. پس از بررسی دقیق نتایج مصاحبه، ما لیستی ۲۷ آیتمی تدوین کردیم که قلمرو ما در اندازه گیری USQAS را تشکیل د …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *